neděle 29. prosince 2013

WINTER BEAUTY HAUL 2013 ♥


 
Ahoj, po delší době jsem tu a dnes s malým beauty haulem, který jsem nakupovala zároveň s oblečením, o kterém jsem už psala ve WINTER FASHION HAUL
Takže, jako první tu mám Dove sprchový gel a deodorant ze stejné řady. Sprchový gel jsem měla už jednou a je moc fajn, deodorant jsem ještě nezkoušela, ale po nějaké chvíli používání jsem si ho oblíbila. Navíc jsem využila 40% kupon na Dove od Tety, o kterých jsem už psala TADY.



 

A protože jsem měla také kupon na Garnier, vzala jsem si tyto odličovací ubrousky a nemám co vytknout! 



 
Od ELSEVE mám z téhle řady už masku, která je moje nejoblíbenější, tak když jsem uviděla ve slevě tento šampón, hned jsem ho vzala. Zatím jsem ho ještě nezkoušela.




 
V Tetě jsem taky uviděla tyto řasenky jen za 70 Kč a protože jsem potřebovala novou voděodolnou, vzala jsem tuhle. Můžu ji jen chválit, protože jako jedna z mála prodlužuje moje krátké řasy úplně perfektně!





 
A protože jsem potřebovala nové štětce, zkusila jsem tyto od essence (na pudr, tvářenku, stíny a blendění), které jsou docela fajn za tu cenu.





 
No a nakonec tu mám nový top coat a ZELENÝ lak od miss sporty, zjistila jsem totiž že nemám žádný pořádně zelený (ano, je sytě zelený, ale foťáku se to asi nějak nelíbilo :D) lak, tak jsem vzala tenhle, protože to byl jediný cenově dostupný lak, který jsem potřebovala na poslední chvíli koupit.:) 




To je tedy dnes všechno. Přeju vám krásný nový rok 2014! :)

6 komentářů:

  1. Ja mám od Essence blush brush, a nemôžem sa sťažovať :) My thoughts

    OdpovědětVymazat
  2. Super príspevok milujem Haul-y prosím kolko stáli tie štetce ? :)
    http://maccarolinee.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. blush a powder brush stály něco kolem 80 Kč, blendovací a na oční stíny každý 40 Kč. Děkuju moc:)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Kde si kúpila tie štetce? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás v Tetě mají essence, tak tam, ale normálně jsou i v DM :)

      Vymazat