sobota 7. prosince 2013

CHRISTMAS! ♥




Takže, dnes tu mám takový random příspěvek o Vánocích, co chystám psát za příspěvky, různé obrázky a např. moje oblíbené Vánoční Youtube videa. :)



Jak už si asi každý všiml, blíží se Vánoce, největší svátek u nás a vlastně po celém světě. Pro někoho jsou Vánoce stresem, pro někoho naopak klid a relax. Každý Vánoce vnímá jinak, někoho baví péct cukroví, někdo to naopak nesnáší. Ale myslím že skoro každý si najde na Vánocích něco pěkného.





Já už v druhé polovině listopadu vyndala dekorace a vyzdobila si pokoj, ze kterého vám v příštím příspěvku něco málo ukážu, včetně tipů, jak pokoj vyzdobit apod. :)
BTW. tohle není můj pokoj



Teď už několik z vás určitě peče cukroví, ale o něm já psát nebudu, protože stejně nepeču nějaké originální cukroví vlastního receptu. Ale k Vánocům určitě patří i horké nápoje jako káva, horká čokoláda (ta pro mě nejvíc, protože mi přijde, že jde udělat na hodně způsobů apod.) a čaj, na které tu nějaké recepty určitě budou. :)











A určitě tu uvidíte i několik nehtových a možná i makeup tutoriálů. :)
A jak strávit mrazivé víkendy?
Tady je několik mých oblíbených Vánočních videí, které zkrátí čekání na Vánoce a rozhodně v nich najdete několik inspirace. :)

Ingrid / missglamorazzi vymyslela úžasnou řadu videí se jménem DIY Decmber, kdy přidává od 1. až do 24. prosince každý den nějaké DIY video. :)
Všechna videa z této řady jsou skvělé a obdivuji Ingrid, že je tak aktivní.
Dalších 6 dílů najdete na http://www.youtube.com/user/missglamorazzi/videos.



Bethany opět nezklamala s jejím DIY room Decorations videem, kde najdete spoustu tipů na dekorování pokoje na Vánoce. :)
 

A video na stejný způsob, ale s dalšími originálními nápady má i Meredith. :)
 

A Holiday Favorites od Michelle.
 

A nakonec ještě několik random obrázků. 








Veselé Vánoce!! :) ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat