pondělí 23. prosince 2013

Last-minute Christmas Nails!




Ahoj! 
Dnes tu mám last- minute Vánoční nehtový tutorial, který zvládne snad každý. :)
Protože zítra už je Štědrý den , tohle je jeden z mých posledních Vánočních příspěvků. 

Co budete potřebovat? 
- červený lak 
- zelený lak
- žlutý lak 
- zdobící kuličkové pero
- průhledný třpytivý lak 
- top coat (není nutné) 
- izolepu a nůžky


Bohužel nemám věci co budete potřebovat vyfocené, protože jsem na to nějak zapomněla. :D

Jako první nalakujte nehty na červeno a nehte pořádně zaschnout.




Potom na prsteníček nalepte dva kousky izolepy, aby vytvořily siluetu stromečku. Potom nastříhejte tenké proužky izolepy, které nalepte různě do kříže tak, jak chcete aby stromeček vypadal.


Tip: izolepu nejdřív nalepte jinam na ruku a až potom na nehet, aby nelepila moc silně a nestrhla lak.



Potom přetřete nehet zelenou (na fotce vypadá jak modrá, ale byla to zelená :D) a až bude tak napůl uschlá, opatrně pásku sloupněte. 





Potom už jen stromeček dozdobte žlutou hvězdou na špičce a nehet přetřete třpytivým průhledným lakem. 



Nehet můžete ještě přetřít top coatem, aby vydržel déle a dobře se leskl, ale to je na vás. :)
A nehty jsou hotové! 





Tak to je dnes všechno, já vám přeji krásné svátky a ať nedopadnete jako já, protože na mě v sobotu něco vlezlo a mám hrozné bolesti v krku a kašel :( Doufám že mi zítra bude lépe, uvidím. 
Šťastné a veselé!!

6 komentářů: