sobota 21. prosince 2013

DIY- Vánoční přání (Vánoční stromeček) ♥




Ahoj, dnes tu mám takové last-minute DIY na přání, které bude vždy vypadat originálně, krásně a tak, že jste si s ním dali nějakou práci. Sice to nějaký ten čas trvá, ale výsledek stojí za to! 



Co budete potřebovat? 

- tvrdý bílý papír
- světle a tmavě zelený barevný papír
- tužku, nůžky, pravítko (nožík na fotce ne, šlo to s ním špatně a nakonec jsem vzala malé nůžky na nehty, se kterými to šlo dobře, to samé s novinami, které měli být na podložení)
- lepidlo
- kus tvrdého papíru, lepidlo herkules, zlaté třpytky (to na fotce taky není, protože jsem se pro to rozhodla až na konci) 





Jako první přehněte papír jako klasicky na přáníčko a z vnitřní strany narýsujte trojúhelník o rozměrech 12cm, 12cm a 12cm. Po stěnách trojúhelníku udělejte čárky po dvou centimetrech, které mezi sebou spojte, aby vznikly takové kosočtverce, jaké vidíte na fotce. :)



 
Potom na spodní straně trojúhelníku dorýsujte kosočtverce, opět o délce strany 2 cm.



 A nakonec zmenšete kosočtverce o 3 mm, aby šly vystřihnout. To znamená, že po každé straně uděláte po obou stranách čáru vzdálenou 3 mm.


Pro jistotu na vysvětlení jsem to celé nakreslila v malování, aby jste se s tím nerýsovali jako já hodinu, protože jsem to dělala jsem to poprvé, takže jsem ani netušila jak. :D


No a nakonec jsem všechny kosočtverce nůžkami na nehty vystříhala. :)



Potom světle zelený papír rozpulte a vložte dovnitř, abyste mohli všechny kosočtverce obtáhnout podle těch vystřižených. 




Obkreslené kosočtverce potom rozpulte a horní části vystřihněte.




 
Papír potom nalepte zevnitř přání. 




A nakonec rozpulte i tmavě zelený papír a nalepte ho opět zevnitř přes ten světle zelený. 



 
A potom už jen z tvrdého papíru vystřihněte hvězdu velikosti, která vám bude vyhovovat, natřete ji herkulesem a posypte třpytkami. Potom ji ještě přestříkejte lakem na vlasy, aby třpytky neopadaly a nalepte na vrch stromečku. :)





A je hotovo! :)



Žádné komentáře:

Okomentovat