pátek 3. ledna 2014

December Favorites! ♥



Takže, protože už máme prosinec za sebou, dnes tu mám December Favorites.

Jako první tu mám tyto dva štětce od essence. Jak jste mohli vidět v posledním příspěvku, koupila jsem si ještě eyeshadow a smokey eyes brush. Neříkám že ty byly špatné, ale za 1. jsem je ještě skoro vůbec nepoužívala a za 2. tyto jsou mnohem lepší. 
Sice jsem haul přidala teprve nedávno, ale štětce už mám koupené tak od začátku prosince a haul jsem přidala až později.  
Štětce jsou jemné a dobře se s nimi nanáší. Jediné co mi ze začátku vadilo, byl chemický (nebo jak to nazvat) smrad i po umytí, ale tak za 3 týdny to bylo pryč.




 Potom tu mám chválený NYC bronzér, ke kterému nemám co vytknout. Není moc do oranžova, vydrží celý den, dobře se s ním pracuje a vypadá přirozeně. Navíc jeho cena je vážně velmi nízká. :)

 

Potom tu mám korektor Fit me! od Maybelline. Sháněla jsem nějaký tekutý a našla jsem na tento mnoho kladných recenzí, tak jsem ho pořídila a nemám co vytknout! :)



Jako další tu mám NYC tvářenku. Tato tvářenka není nic výrazně barevného, ale dodá tvářím pěkný nádech. Nečekejte nějaký zázrak, protože to není tvářenka za tisíce, ale naprosto stačí a pro začátečníky můžu jen doporučit. :)



Laky od essence moc v lásce nemám, ale jejich toppery mě navadí, protože když pod ně dám kvalitnější lak, aspoň něco vydrží. Tento je plný třpytek a vážně nádherně vypadá na každém laku! :)



 
Z kosmetiky tu mám jako poslední rtěnku colortrend od Avonu. Tyto rtěnky seženete asi za 60 Kč. Výdrž je dobrá, pigmentace není nějak silná, ale rtům dodá nádhernou barvu. 
Já ji mám v odstíně pink holiday, která ve skutečnosti není tak zářivá jak vypadá na fotce, ale nemá k tomu daleko. Je to nádherná růžová, kterou můžete nosit celý rok.







 A nakonec tu mám takový random favorit a to jsou bonbony Toffo, které nadevše miluji. Jejich karamelová chuť mi vždy připomíná Vánoce. :D :)



Tak to je pro dnešek všechno, přeji jen to nejlepší do nového roku! :)


Co jste si za prosinec oblíbili vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat