úterý 17. prosince 2013

SMALL ROOM TOUR- Christmas edition (day and night)


Ahoj! :)
Takže, dnes tu mám nový příspěvek a to takový malý room tour, kde ukážu moje oblíbené koutky mého pokoje s tipy na výzdobu na Vánoce. Bude to rozděleno na to, jak vypadá pokoj přes den a jak v noci, protože pokaždé má úplně jinou atmosféru a myslím že stojí za to, ukázat obě varianty! :)

Začnu dnem. Na knihovně mám malý umělý stromeček ozdobený do zlata, uprostřed poličky je obrázek v rámečku z Ikey (2 ks- 40Kč) , na fotce jsem já a sestra v Londýně. Před obrázkem mám 3 nádherné svícínky z Ikey (3 ks- 30Kč). A na druhé straně je svíčka z Kauflandu s vůní vanilky, kterou jste mohli vidět v November favorites. 





Na poličce mám tělové mléko od Nivey, stromeček z knihy, který vyrobila moje maminka a aroma svícen. :)

Kolem okna mám světýlka, které vypadají nádherně přes den i v noci! 



A nakonec na skříňce mám rámeček z Ikey, ve kterém mám vlastní obraz o kterém tu asi budu ještě psát podrobněji, takže o tom příště. O obrázek mám opřeného malého plyšového sněhuláka, kterého jsem od někoho dostala a vedle toho svícínek s vločkou a svíčku s květinovým potiskem ( i když to zní spíš jarně/letně, hodí se hodně i na Vánoce). 






A vedle skříňky stojí malá dřevěná židlička, na které mám adventní věnec. :)



fotky z noci:
:))











svícen na stole:

























Žádné komentáře:

Okomentovat