úterý 3. prosince 2013

November Favorites 2013! ♥


Ahoj! 
Dnes tu mám další favorites, tentokrát už listopadové! Když se nad tím tak zamyslím a uvědomím si, že už je to čtvrt roku, co skončily prázdniny, nechce se mi tomu věřit. Teď už nás čekají Vánoce! :) Ale o tom si ještě tento týden počtete v dalším příspěvku.  Teď už k těm listopadovým favoritům. 

                                                                        
                                                                           1.
Jak už jsem psala, přicházejí Vánoce a já už před nějakou dobou vytáhla vánoční dekorace, svíčky apod. Už od minulých Vánoc mám tuto svíčku z Kauflandu, konkrétně značky bolsius, která voní čistě vanilkově a to Vánoce nádherně vystihuje ve všech směrech! Svíčky z Kauflandu mám ráda, ze začátku jsem se bála, jestli budou dost silně vonět když je zapálím, protože stále je to jen levná svíčka ze supermarketu. Ale u těchto se není čeho bát, já mám dvě svíčky a obě voní nádherně,doopravdy příjemně a dost silně! :) 
Myslím že stála asi 60 Kč, což je skvělá cena, navíc svíčka je dost velká. 






                                                                            2.
Jako další tu mám tužku na oči od Miss Sporty, kterou mám jako jednu z mála výrobků od této značky ráda. Je v jemně růžové barvě s třpytkami, která NÁDHERNĚ zvýrazní vnitřní koutek oka! :) 
Samozřejmě, nějakou super pigmentaci nebo výdrž nečekejte, protože stále je to tužka za pár korun. 





3.
Jako další tu mám lak od Rimmelu, kterých jste si tu už asi všimli víckrát, protože je to moje nejoblíbenější značka laků z drogérie i za skvělou cenu. Tento je obyčejný černý, který se hodí ke všemu a je to jeden z mých nejoblíbenějších laků/ odstínů na podzim. :) 


4.
Znáte to, když si vaše pleť udělá co chce a najednou ráno uvidíte nepěkný pupínek. 
Když je vážně větší a potřebuju, aby co nejrychleji zmizel, na noc ho natřu TEA TREE olejem a do rána už je skoro pryč! :)



5.
Skoro všechny podobné produkty k vyčištění pleti mi vždy udělaly to, že pleť nepříjemně napnuly. Toto mýdlo, nebo jak to nazvat, od Neutrogeny nic takového neudělá! :) 
Používám ho každé ráno a moje pleť se zlepšila, vyčistí jí to vážně skvěle.



6.
A jelikož venku stále mrzne, patří k tomu bohužel jak suchá pokožka, tak suché vlasy. Mě k tomuto počasí neodmyslitelně patří tento sprej na vlasy od GLISS KUR, který je určený na suché a nepoddajné vlasy, takže pro zimu jako stvořený! Vlasy okamžitě zjemní, navíc nádherně voní a nemusí se oplachovat. 







Tak to by bylo pro dnešek všechno. Jací jsou vaši favorité za listopad? :) 
Mimochodem, přeji krásný prosinec! 

1 komentář:

  1. :) úžasný blog :) chceš sa vzájomne sledovať ?? →
    http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat