čtvrtek 19. prosince 2013

Recept na čokoládové kopečky ! ♥



I když jsem tu psala že přes Vánoce nebudu přidávat recepty na cukroví, rozhodla jsem se nakonec napsat recept na to moje nejoblíbenější, kterým jsou čokoládové kopečky! 


Co budete potřebovat? 
- 2 tabulky čokolády na vaření
- 50g másla
- 200g hladké mouky
-špetku soli
- 1 lžíci kakaa
- 1/2 lžičky prášku do pečiva
- 2 vejce
- 100g cukru krupice

-------------------------------------------------------

Jako první rozpusťte čokoládu s máslem ve vodní lázni.





Do mísy dejte mouku, sůl, kakao, prášek do pečiva a rozmíchejte .




Potom do jiné misky vyšlehejte vejce s cukrem do pěny.



A nakonec přilijte rozpuštěnou čokoládu. 


 
Vše smíchejte a dejte na noc v potravinářské fólii do ledničky. 




Druhý den z těsta naolejovanýma rukama tvarujte malé kuličky a pokládejte je na plech vyložený pečícím papírem. Mě to vyšlo akorát na dva plechy.






 Pečte v troubě předehřáté na 200°C asi 8-10min, hotové kuličky poznáte tak, že budou na vrchu popraskané a když do nich píchnete špejlí, bude na ni ve středu kopečku jemně mazlavé těsto. Když by kopečky vystydly moc suché, ztvrdly by. :)

Tak to by byl celý recept, jestli to někdo zkusíte, tak přeji dobrou chuť, protože já je miluju a už teď je mám skoro všechny snědeny. :D 





Žádné komentáře:

Okomentovat