pondělí 27. ledna 2014

SWEET MARSHMALLOW HOT CHOCOLATE!


Ahoj!
Taky milujete když v mrazivých dnech přijdete domů do tepla a vychutnáte si teplou horkou čokoládu? :)
Dnes tu mám na jednu takovou recept!

Co budete potřebovat?
- různé druhy čokolády (já použila 1 kostičku čokolády na vaření, 2 kostičky klasické Milky a 2  kostičky karamelové Milky)
- mléko
- marshmallow bonbóny (jestli máte malé, tím líp)
- šlehačku, Granko/Nesquik apod. (není nutné) 




Do plechového hrnku/hrnce (nebo v čem budete čokoládu dělat) nalijte cca 1 hrnek mléka.



 
Až bude mléko horké, přidejte čokoládu (já k tomu přidala ještě kostičku čokolády na vaření, ale tu jsem nevyfotila) a míchejte dokud se nerozpustí. 






 
Potom už jen čokoládu přelijte do hrnku a přidejte marshmallow, které jsem nakrájela na menší kousky.




 
Potom už jen přidejte šlehačku, kterou můžete ozdobit dalšími marshmallow nakrájenými na kousky. Nakonec můžete ještě posypat troškou Granka. :) 




 
A je hotovo! 


1 komentář: