sobota 1. února 2014

Clean&Clear - shine control daily facial scrub - RECENZE



Ahoj, dnes tu mám recenzi za peeling od značky Clean&Clear.

Tento peeling je určený na mastnou pleť a má zabránit lesku pleti.
Balení má 150 ml, což je dost velké balení, ale ne zase příliš.
Peeling není moc hrubý ale ani nějaký jemný. Pokud máte citlivou pleť, nad koupí ani nepřemýšlejte, protože to v tom případě není nic pro vás. Peeling totiž odstraní všechnu mastnotu z vaší pleti, až to někdy pálí a pleť vám potom trochu přesuší. Pokud máte velmi mastnou pleť plnou pupínku a hned se vám zamastí, že už si nevíte rady co s ní dělat, je to něco pro vás. Já osobně používám peeling tak jednou týdně, protože mám mastnou pleť a občas mi naskočí nějaké ty pupínky. Když jsem na tom byla nejhůř, používala jsem peeling každý den ráno i večer, ale časem jsem zjistila že to pleti akorát škodilo. Pokud ale máte mastnou pleť a jednou za čas jí potřebujete pořádně vyčistit, odstranit všechnu mastnotu a vyčistit póry, kupte si ho.



Pokud se bojíte o přesušení nějakých oblastí obličeje, které se lehce přesuší, nanášejte ho například jen na T-zónu. Mě se pleť po použití napne, takže i když peeling odstraní všechen maz, čelo se mi pak leskne kvůli tomu. Trochu zmatek co? :D Ale pokud máte mastnější pleť, za cca půl hodiny je to pryč a pleť je matná.
Takže pokud bych to měla shrnout, tak pokud máte citlivou nebo smíšenou pleť, nekupujte ho. Pokud máte naopak extrémně mastnou pleť a nevíte co dělat, bude to něco pro vás.





Po promasírování na pleti jemně napění. 





Nakonec tu mám opět shrnutí na klady a zápory. :) 

klady:
- odstraní všechnu mastnotu 
- odstraní odumřelé buňky
- zmenší pupínky
- zmatní pleť
- je oil free

zápory:
- napne pleť
- vysuší 
- nevhodný pro citlivou pleť




1 komentář:

  1. super recenzia! Budem rada ak sa tiež kukneš na môj blog :) orsolyaambrusova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat