úterý 14. ledna 2014

Winter Ombre


Ahoj, 
i když tu není sníh, nechala jsem se inspirovat modrými odstíny a napadlo mě udělat si tyto jednoduché nehty. Můžete je vlastně udělat s jakoukoliv barvou chcete a od které máte 5 odstínů. Já 5 odstínů neměla, tak jsem jako nejtmavší použila černou. 

Co budete potřebovat?



- 5 odstínů laků modré barvy ( 1. miss sporty, 2. ??- netuším co to je za značku :D, 3. miss sporty, 4. magnetický od essence, 5. rimmel Ready, I'm paint )

Postup je jednoduchý. Od palce, který jsem nalakovala černě jsem lakovala každý nehet postupně světlejším odstínem. Ukazováček jsem nalakovala magnetickým lakem, na který jsem místo speciálního magnetu od essence použila obyčejný magnet, aby lak více zmodral. Ve výsledku to budou pěkné, přitom jednoduché 'ombre' vypadající nehty. :)

2 komentáře:

  1. tak tie vyzerajú fakt dobre... takéto ombré sa mi páči asi najviac, pretože je to konečne niečo iné! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat