sobota 11. ledna 2014

The best of 2013 TAG! ♥



Ahoj, po delší době jsem tu a dnes s příspěvkem 'the best of 2013 tag'. :)
Je to tag o mých nejoblíbenějších produktech, momentech apod. za celý rok 2013.  

1. Favorite face product(s) 
Tak tady je u mě určitě na 1. místě Bioderma. Já mám pleťovou vodu z řady Sebium, která je určena pro mastnou pleť. K této pleťové vodě nemám ani jednu věc co bych jí vytkla, vím že je cena vyšší, ale stojí to za to investovat, protože já jsem lepší produkt určený na mastnou pleť ještě neviděla. Dívkám s mladou mastnou pletí můžu jen a jen doporučit. 
Btw stále nechápu proč, ale ona vážně neubývá. Jestli jste si někdo všiml, že jsem ji před půl rokem fotila, tak byla skoro plná, od té doby jí používám denně v normálním množství a skoro nic neubylo!




Jako další produkt na obličej jsem si nemohla odpustit mj nejoblíbenější pudr Stay matte od Rimmelu. Myslím že jsem ho už chválila až moc, takže už k němu nic říkat nepotřebuji. 




2. Favorite lip product
Oblíbených produktů na rty mám vážně hodně, ale když bych musela vybrat jen jeden, byl by to tento balzám z The Body Shopu. Můžu ho totiž použít jako balzám, kdy skvěle hydratuje rty, nebo jako lesk na rty, kdy dodá rtům jemný nádech do růžova. 






3. Favorite cheek product
I když ho mám teprve chvíli, už jsem si vážně oblíbila. Je to bronzér od NYC, který je vychvalovaný kde se dá a ještě jsem na něj neviděla negativní názor. :) 





4. Favorite nail product
Jako nejoblíbenější lak bych si vybrala tento od Rimmelu, který vydrží dlouho a je skvěle pigmentovaný, že stačí jedna vrstva a to jsou pro mě dvě nejdůležitější věci. Schne rychle a kartáček má akorát velký. Vybrala jsem si černý, protože je to taková neutrální barva, která se nosí celý rok.




5. Favorite palette
Oblíbená paletka tento rok je 100% tato od e.l.f. Nikdy bych od takové levné značky nečekala něco takového. Vážně, stíny vydrží na mých mastných víčkách i bez primeru skoro celý den. Rtěnky, nebo spíš lesky až tak dobrou výdrž ani pigmentaci nemají, ale to se dá za tu cenu rozhodně odpustit. Navíc máte velký výběr a nevysušují. Paletku jen doporučuji, můžete s ní vytvořit velké množství looků od jarních až po zimní, od denního líčení až po výrazné večerní apod. 








6. Favorite mascara

Jak už jsem několikrát psala, mám krátké řasy a co nejvíc potřebuji od řasenky je schopnost prodlužovat. The Rocket Volum' Exspress od Maybelline to plní skvěle. Řasám dodá také hustotu, neslepí je a neudělá žmolky. 






7. Favorite website
Určitě youtube. Tento rok jsem začala sledovat mnohem víc youtuberů a v kosmetice se zlepšovat, což je určitě i jejich zásluha. :)

8. Favorite blog
Nad tím jsem hodně přemýšlela. V poslední době jsem si oblíbila hodně blogů a asi bych teď jako nejoblíbenější označila jiné, jenže ty jsem začala sledovat tak za poslední půl rok. Jak jsem ale přišla k blogování a kosmetice od začátku roku, bylo sledováním blogu http://www.momahornakova.com/.

9. Favorite show
Jako oblíbená show bude asi seriál Pretty Little Liars, který úplně miluji. Kdyby jste někdo nevěděl o co jde, už jsem o něm psala příspěvek, tak se můžete podívat. :)

10. Favorite moment 
Nejoblíbenější moment tohoto roku byla určitě dovolená v Londýně. Na tyto okamžiky se nedá zapomenout a myslím, že to ještě hodně dlouho nejoblíbenějším momentem bude. :)





11. Favorite Brush
Štětce tu mám dva a to jsou powder a blush brush od essence, které jste mohli vidět v mých December favorites! :)





2013 byl skvělý rok a proto doufám, že 2014 bude aspoň tak dobrý, nebo ještě lepší! :)
A jaký jste měli rok 2013 vy? Jaké jsou vaše oblíbené momenty, kosmetika nebo webové stránky? :)




Žádné komentáře:

Okomentovat