pátek 24. ledna 2014

NYC Smooth Skin bronzing powder RECENZE

Ahoj, jako první bych se chtěla omluvit za to že jsem skoro týden nic nepřidávala. Sama tyto omluvy nemám ráda, protože je to čistě na mně, kdy článek nepíšu, tak bych to nazvala spíš odůvodněním. Měla jsem toho hrozně moc do školy, myslím že to znáte- konec pololetí, pololetní práce,....
Ale teď už k dnešnímu příspěvku. Dnes tu pro vás mám recenzi na známý bronzér od NYC.



Celým jménem se bronzér nazývá 'NYC Smooth Skin bronzing face powder'.
Začnu pěkně z venku a to obalem. Má pěkné praktické balení, které se v žádné kabelce rozhodně neotevře. S otevíráním není problém, že bych si u toho vylámala nehty. Další věc která mě zároveň u balení potěšila nejvíc je zrcátko. Je dost velké a krásně si v něm můžete zkontrolovat líčení. V balení byla také houbička, i když s tou jsem bronzér tedy nanášet ani nezkoušela a v plánu to nemám. 




Teď už k samotnému bronzéru. To na čem mi u bronzéru, hlavně když ho používám přes zimu, záleží nejvíc je to, aby nebyl moc tmavý a oranžový. A překvapivě, ani jedno z toho tento bronzér není. Nanáší se úplně skvěle, nepráší, dobře se s ním stínuje. Mám odstín 720A Sunny, což je myslím (možná) jediný odstín. Mám světlejší pleť, ale nejsem zase bílá jako stěna,a barva mi sedne. Je akorát pigmentovaný. Nedopadnete tak, jako byste nic nenanesli, ale ani ne jako byste nanesli příliš. pleti dodá přirozený opálený vzhled a barvu. :)







Bronzér stojí 80-90Kč, což je nízká cena. Koupíte ho v Rossmannu.

Nakonec bych to shrnula takto. 

klady:
- balení (zrcátko) 
- nemá oranžový podtón
- vydrží celý den
- dobře se s ním pracuje
- je akorát pigmentovaný
- dobrá cena

zápory: žádné

Tak to je pro dnešek vše, tento bronzér můžu jen a jen doporučit a pokud sháníte třeba váš první bronzér nebo něco levného, co zároveň plní všechny funkce, tak tento bude správná volba. Je to jeden z mála produktů na kterém jsem nenašla nic negativního a myslím že už ani nenajdu. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat