pátek 1. srpna 2014

VIENNA


Jak už jsem to tady několikrát napsala, toto léto jsem se chtěla podívat do Vídně. Byla jsem tam poprvé, takže jsme navštívily ty nejznámější památky a nakupovaly. Byl to jednodenní výlet, takže jsem určitě nepoznala všechna krásná místa Vídně, ale to můžu někdy jindy. :) 

Ze vstávání jsem měla největší hrůzu, protože jsem nemusela vstávat hodně brzo ráno, ale přímo v noci. Budík jsem si tedy nařídila na 3:15, ráno jsem měla ještě hodinu času a vyrazily jsme do Brna, odkud jsme v 6:20 jely autobusem Student Agency do Vídně. Můžu říct, že ospalá jsem ale naštěstí byla stejně tak, jako když vstávám do školy a to mi vůbec nešlo usnout. :D




Mělo to ale i svoje plus, protože jsem v mém 'summer wishlistu' měla napsáno, že bych chtěla sledovat východ slunce. A to se mi splnilo, i když jen z okénka auta.





- malá snídaně/svačina v autobuse




Do centra Vídně jsme přijely okolo deváté hodiny, nikde nikdo. Při procházení památek jako Rathaus a Hofburg nás tedy nikdo nerušil. 









Když jsme došli do úplného centra Vídně, davy turistů už byly všude. Nákupní ulice Kärntner Straße byla plná asi jako Karlův most. 




Z davů jsme se a několika úlovky ze Zary a Forever21 vymotaly a šly si odpočinout do parku. Vodu Voss jsem koupila v obchodě Julius Meinl.




Potom jsme šli nakupovat na ulici Mariahilfer Straße, o obchodech a co jsem si koupila napíšu Haul. 





Abych se trošku probrala, koupila jsem si Starbucks, protože jsme ráno dostaly poukaz na Starbucks za polovinu. Iced caramel macchiato je výborné! 




Pak jsme se zastavily u sochy Mozarta, koupily Mozartovy koule a jely metrem k Dunaji, kde stál autobus. 



A jak jste si užili vy první měsíc prázdnin? :) Do konce týdne přidám haul z Vídně a takové menší povídání o nakupování tam.:)

2 komentáře:

  1. super článek!
    já do Vídně tyhle prázdniny taky pojedu,tak jsem zvědavá jaký to tam bude:)

    OdpovědětVymazat