úterý 5. srpna 2014

VIENNA HAUL ♥


 Ahoj, dnes tu mám nový příspěvek, a to haul z Vídně. Většinu obleční jsem koupila v letních výprodejích. :) 



skater sukně- Forever 21
šedá- 5,75 

černá - 7€ 




 
kraťasy- 10 , H&M



svetr- 10 ,H&M

    
crop top- 4 , Zara


 
Maybelline Baby Lips- 2,5 , Bipa



Tohle je trošku random, ale vím že se na tuhle flašku hodně lidí ptá. 


VOSS water - 2,5 , Julius Meinl 

(Julius Meinl je i v Praze Na Příkopech, prý jí tam mají za 45 Kč, kdybych to věděla dřív, koupím jí tam a ušetřila bych :D)

Koupili jste si už něco v letních výprodejích? :)

2 komentáře:

  1. Nejak nerozumiem, čo ľudia vidia na fľaške voss (nič v zlom) :) Čím sa líši od obyčajnej? Možno som len nesčítaná ale...
    Inak tie sukne sú božské! V jednoduchosti je krása :)
    whateverforeveryou.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky nikdy nechápala co na ní vidí, za 70 Kč bych si jí normálně nekoupila, ale potřebovala jsem se zbavit drobných eur, protože by mi pak stejně zůstaly, tak jsem říkala, že aspoň zkusím tu ''slavnou'' voss. Je to obyčejná flaška, vypadá pěkně ale nic vyjimečného na ní není, voda chutná dobře, ale je zbytečně předražená stejně jako Fiji :D jinak děkuju :)

      Vymazat