čtvrtek 14. srpna 2014

10.8.2014. - MY DAY


Ahoj!
Dneska tu mám nový příspěvek, který jsem ještě nikdy nepsala. Vlastně přidám fotky a popíšu určitý den, ať už obyčejný, nebo něčím výjimečný. :)

Začnu snídaní, ke které jsem měla bílý jogurt s cereáliemi a medem, k tomu banán a skleničku vody.


Tento den pro mě něco znamenal i tím, že se mi konečně podařilo vypít 2 litry vody, o co už jsem se pokoušela mockrát, ale nikdy se to nepovedlo! :D


Konečně jsem si založila tento 'inspiration notebook'. Jeho desky jsem jen polepila mými oblíbenými obrázky z mého tumblru. omlouvám se že jsem to zapomněla otočit :(



K obědu jsme udělali domácí pizzu. 


Moje pizza byla s rajčaty, mozzarelou a bazalkou. 


Po obědě jsem šla se sestrou na menší procházku. :)


Svačina a plnění prvních stránek sešitu. 


latté


K večeři jsem si udělala tyto výborné špagety. :)


To je tak všechno co bych vám z tohoto dne mohla ve fotkách ukázat. Dejte mi vědět jestli mám dělat víc takových příspěvků. :)





2 komentáře:

  1. Pekné fotky :) Ja som dnes mala na raňajky skoro rovnaké cereálie a ešte som k tomu pila kávu zo Starbucks termo hrnčeka :D

    *Sponkabob*

    OdpovědětVymazat