středa 27. srpna 2014

PRAGUE #2

Ahoj, dnes tu mám nový příspěvek, tentokrát opět z Prahy, kde jsem asi před týdnem byla. Neměli jsme tam tolik času jako obvykle, takže jsme se pohybovali jen Starým městem. :) 


Poprvé jsem ochutnala zmrzlinu Angelato, která byla naprosto výborná, můžu říct že nejlepší jakou jsem kdy měla. Určitě ji zkuste, za 38Kč dostanete obří ''kopeček'' do kelímku a příchutě jsou výborné. :)


Tentokrát jsme měli čas si projít různé malé a roztomilé uličky v centru. 


 









Ze zbytku dne už fotky nemám, šli jsme potom do Palladia, kde jsem si chtěla koupit Chelsea boots, které už hrozně dlouho chci ale v ČR je prostě nikde nemají. :( Tak jsem si aspoň koupila bundu, která byla v mém wishlistu a spoustu dalších věcí, které ukážu v haulu. :) Potom jsme šli na pizzu a jeli domů. 


2 komentáře:

  1. Ja som bol taktiež pred týždňom v Prahe, a samozrejme aj v Palladiu. Podľa toho, ako som rozumel si bola v Prahe asi na krátku dobu, čo je škoda, pretože Praha je krásne mesto a je tam veľa dobrých obchodov so zaujímavými vecami. Pekné fotky a nabudúce do Prahy na dlhšie! (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Praha je nádherná a na to abych si jí pořádně prošla by mi nestačil ani celý den, tentokrát jsem tam byla jen na vážně krátkou dobu, protože taťka jel k doktorovi, takže času moc nebylo. Příště to bude určitě na delší dobu, děkuju :)

      Vymazat