čtvrtek 24. července 2014

BRNO, PRAGUE & OLOMOUC HAUL


Ahoj! 
V příspěvku PRAGUE TRIP jsem psala o tom, že napíšu haul z Brna a Prahy. Než jsem ho nafotila a napsala jsem stihla jet i do Olomouce, kde jsem pořídila 2 věci, které vám chci ukázat.

Začnu Prahou, kde jsem si v The Body Shopu koupila tento mycí gel. Slyšela jsem, že je dobrá pleťová voda z této řady, ale tu tam neměli, tak jsem si vzala gel. Není nic lepšího, čím se umýt po horkém letním dni, když jste celí upocení, protože gel příjemně chladí a osvěží. Zatím si nemám na co stěžovat, pleť po něm taky nemám nějak změněnou, ale příjemně osvěží a vyčistí. Stál okolo 150 Kč.



Další a poslední věc z Prahy (kam jsem si mimochodem brala 1000Kč a čekala že to utratím:D) je crop top na ramínka z H&M. Zapomněla jsem ho samostatně vyfotit, takže ho můžete vidět jen na první fotce. Je nad pupík a já ho nosím přes plavky nebo pod taková ta trička z velkýma dírami na rukáv, víte co myslím ne? :D Stálo myslím 80 Kč.


Další kosmetiku tu mám rtěnku/balzám Color Whisper od Maybelline. Sestra sháněla korektor, tak jsme šli do Rossmannu a měli akci 1+1 levnější zdarma od Maybelline. Takže rtěnka mě vyšla na 70Kč. Je to jemná růžová barva, na rtech je příjemná a hydratuje, dlouhou výdrž ale nečekejte. Přirovnala bych jí k Love lips/ Baby lips.


Myslím že většina z vás zná plavky Triangl, které jsou teď a Americe docela velký trend. V Česku je nekoupíte, jedině přes internet asi za 1500-2000Kč, což za plavky vážně nedám. No, věděla jsem že mají stejné v obchodě House, ale netušila jsem že je v Olomouci, kde jsem zrovna sháněla nové plavky. Byly za neuvěřitelnou cenu 200Kč! 


Určitě nejsem jediná, které se stává, že když nemám v plánu si nic kupovat, všude mají plno pěkných věcí. No, já jela do Brna s tím, že si nic nekoupím a vzala jsem si jenom 200Kč. A samozřejmě bylo všude plno hezkých věcí. Tohle tričko je z Reserved za 100 Kč. Tady pod ním můžete vidět ten crop top.



























Další věc z Brna je toto tričko ze Zary za 160 Kč. Je to větší volné tričko, vypadá dobře zastrčené v kraťasech.:)


Tak to je všechno co jsem si za prázdniny stihla koupit. Taky jsem byla v Praze v Marks&Spencer food, kde jsem byla poprvé. Mají tam výborný humus a jejich Cloudy limonády můžu také doporučit. :) 

2 komentáře: