úterý 1. října 2013

WHAT'S IN MY SCHOOL COSMETIC BAG? ♥

Ahoj.
Tento příspěvek bude o tom, o si nosím u sebe v kosmetické taštičce do školy. :)


Tak takhle vypadá moje kosmetická taštička. Teda, ona to původně kosmetická taštička nebyla, ale já jsem jí na to použila a podle mě je moc praktická. 





Vepředu má malou kapsu na zip (jako všechny jiné), do které si dávám pinetky, gumičky apod.




Když tuhle kapsu odlepím suchým zipem, pod ní je druhá, kterou ale na nic nepoužívám.


A potom je tu 3. a největší kapsa, ve které mám nejvíc věcí.

Jako první věc, kterou tu mám je makeup a korektor v jednom od Dermacol-u, který je do školy praktický ( více jsem o něm psala TADY). 



Další věc, kterou u sebe nosím je pudr, který je také z řady ACNECOVER stejně jako makeup. Má u sebe houbičku, kterou se poměrně dobře nanáší a aspoň u sebe nemusím nosit štětec, který by se zbytečně roztřepil.


Další věc je balzám na rty. Můj je tento obyčejný od Astrid, který je podle mě úplně perfektní.





Potom tu mám malý deodorant.



Jako další tu mám řasenku od Alverde XXL VOLUMEN.





A jako poslední u sebe nosím malou lahvičku laku na vlasy od Baley. :) 



A co u sebe nosíte v kosmetické taštičce vy? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat