sobota 5. října 2013

SEPTEMBER FAVORITES ♥


Ahoj, 

protože září už skončilo, dnes tu jsou September favorites. :)

1. Balzámy Astrid
Prvním produktem oblíbeným za tento měsíc jsou balzámy na rty od Astrid. Tyhle balzámy jsou za svou bezkonkurenční cenu úplně perfektní. Když mám večer suché rty, na noc si je namažu a ráno jsou hebké a hydratované. :) 





2. MUA rtěnka

Tuhle rtěnku mám ještě z Londýna za neuvěřitelnou cenu 1£.

Splňuje vše co bych od takové rtěnky chtěla. Je hodně pigmentovaná, vydrží poměrně dlouho apod.
/na fotkách vypadá víc oranžově než je ve skutečnosti, to je spíš do růžové TADY vidíte barvu lépe/
Mám odstín 15 JUICY





3. Maybelline the Rocket Volum' Express
Na tuhle řasenku jsem četla hodně dobrých recenzí apod., tak jsem já chtěla taky vyzkoušet. Je vážně skvělá. Rašy neslepí, prodlouží, dodá jí objem a s kartáčkem se dobře malují i spodní řasy. :)



4. Rimmel 60 seconds nail polish
Tenhle lak jsem si oblíbila hlavně proto, protože teto měsíc byl přechod mezi létem a podzimem a na to se červená barva bezvadně hodí, protože není světlá nebo pastelová, ale taky ne moc tmavá. :)
Odstín 315 READY, AIM, PAINT! 




5. Maybelline Color Tattoo
Color Tattoo jsou úžasné stíny. Mají krémovou konzistenci, ale co je nanesete, do té doby než se odlíčíte se jich nezbavíte. Potom co jsem je fotila na ruce, jsem si jí šla umýt a ani mýdlem to nešlo. Jedině odličovačem. Můj odstín je 65 pink gold.




6. IKEA TINDRA svíčka
Tuhle svíčku z Ikey mám už rok a vždy se těším až si jí na podzim zapálím. Vůně připomíná jablka, skořici a podzim dohromady :D.


7. F&F košile
Moje oblíbená košile na teplejší podzimní dny. Další její fotky můžete vidět TADY. :)




A co jste si za září oblíbily vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat