sobota 26. října 2013

HALLOWEEN

Podle mě je tento svátek jeden z nejlepších a vždy je mi hrozně líto že se v ČR moc neslaví. Vždycky jsem si přála chodit koledovat jako ty děti tam, vyřezávat dýně.. Tady bohužel člověk pořádný Halloween nezažije. Říkala jsem si už hodněkrát, že si ho prostě ''oslavím'' sama, udělám si Halloweenskou výzdobu apod., ale stejně se to nikdy nepovedlo. Oslavit Halloween by mohla být pořádná zábava. Ani tenhle rok jsem se k tomu nějak nedokopala. Když bude teď prodloužený víkend, rozhodla jsem se, že si se sestrou alespoň uděláme nějaké ty kostýmy. :D 

Myslím si že tento svátek si zaslouží nejen jeden příspěvek, takže zítra tu (doufám) bude ještě takový last-minute halloweenský nehtový tutorial. :) 



Tady je několik pěkných halloweenských obrázků, které jsem našla na Tumblr. :)










A nešlo by to bez mého oblíbeného seriálu! :D 









Žádné komentáře:

Okomentovat