neděle 20. října 2013

Empties / Vypotřebované produkty: Léto 2013


Takže, dnes tu mám příspěvek o produktech, které jsem vypotřebovala za toto léto. Vím, není jich moc, ale to z toho důvodu že když něco dopotřebuju, automaticky to vyhodím a nenapadne mě nechat si to.. :D
Takže tohle bude tak spíš z 2. poloviny tohoto léta. U každého produktu můžete vidět takovou malou recenzi. :)


Tento lak na vlasy vyjde samozřejmě levněji v plné velikosti a nemusíte každou chvíli běžet do drogerie pro nový. Tuhle velikost jsem si koupila z toho důvodu, že je praktický na cestování, nebo nošení v kosmetické taštičce. Na denní používání není dobrý, protože rychle dojde. :)
Má 100ml a stojí myslím 25Kč, což je skvělá cena.


Laky od Baley mě vyhovují, každý den používám jejich lak na vlasy ve větší velikosti. Mimochodem, myslím že změnili vzhled balení, u velkých to vím jistě, ale u malých si jistá nejsem, ale ta změna není nějak velká. :)
A koupila bych ho znova? Na cestování nebo nošení po ruce je skvělý, takže jednoznačně ANO.




 Další je můj nejoblíbenější balzám na rty od Astrid. Bohužel už ho nikde sehnat nemůžu. Rty okamžitě hydratoval, stačilo ho neuvěřitelně málo a rty už byly natřené. Jediné co bych mu vytkla je to, že ho vážně stačí až tak málo, že se vám může stát že pusu tak 'normálně' namažete a pak zjistíte, že je tam balzámu tak moc, až z toho máte bíle rty. :D Takže doporučuji nanášet opravdu malé množství  radši se zrcadlem. Ale tahle vlastnost mu vlastně přidává i další + , že vám vydrží neskutečně dlouho. :)
Takže kdybych ho někde ještě našla 100% ANO.



Jako další tu mám Nivea deodorant. Tenhle deodorant jsem si koupila ve slevě z toho důvodu, že by se hodit na nošení do školy. Vůně je na mě až moc sladká a výdrž taková průměrná. Vzhledem k tomu, že má jen 100ml a stojí v plné ceně okolo 70Kč, znám za tu cenu větší a mnohem lepší deodoranty.
A jestli bych ho koupila znova? Za plnou cenu NE.



Tahle řasenka není ani nejlepší, ale ani nejhorší. Hraje tu totiž velkou roli typ vašich řas. Jelikož já mám řasy hodně krátké, potřebuji je spíš prodloužit než zhustit, někdo to má zase naopak. Řasy mi nádherně zhustila, ale tak průměrně prodloužila. Ten, komu stačí řasy prodloužit jen trochu a chce husté a přirozeně vypadající řasy, doporučuji. K kartáčkem jdou skvěle líčit i spodní řasy, časem jsem tuhle řasenku používala jen na to. :) A koupila bych si jí znova? Vzhledem k tomu, že jediné co neplní perfektně je prodlužování, které zrovna já potřebuju, tak MOŽNÁ.



 A jako poslední je tu šampón head&shoulders, který jsem si pořídila, když jsem měla problémy s lupy. Naštěstí to bylo jen chvilkové a už je to v pořádku. A má na tom zásluhu tenhle šampón. Je na něm napsané, že je na mastné vlasy, ale nevidím v tom rozdíl od ostatních šamponů. Vůni má příjemnou, jemně svěží, ale ne nějak výraznou. Ale svou hlavní funkci plní skvěle. :)
A kdyby se mi někdy (což doufám že ne) opět vrátily lupy, tak ANO, koupila bych ho znovu.




Máte nějakou zkušenost s některým z těchto produktů? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat