pondělí 28. října 2013

LAST MINUTE HALLOWEEN NAILS †



Takže, dnes tu mám slibovaný last minute halloweenský tutorial. Předem se moc omlouvám za fotky, protože některé vypadají vážně špatně, ale bylo blbé světlo a měla jsem problém s foťákem, protože tyhle barvy v něm vypadaly špatně. 
Tak ale už k nehtům. 
Co budete potřebovat? :) 

-černý lak
-oranžový lak (protože nemám pořádnou oranžovou, použila jsem tuto tmavě oranžovou a žlutou, které jsem smíchala a vznikla hezčí oranžová, takže pokud jí taky nemáte, použijte i nějaké víčko na jejich smíchání) 
-žlutý lak 
-zdobící pero
-bílý lak (není na fotce)
-houbičku (není na fotce) 
-top coat (není na fotce)



V mém případu tedy začnu tím, že smíchám oranžovou a žlutou.




S výslednou barvou nalakuji všechny nehty (prsteníček můžete místo toho nalakovat bíle jako podklad pod ombre design).



Na houbičku udělejte tři pruhy laku v tomto pořadí a obtiskněte na nehet. Lak z kůže odlakujte a nechte zaschnout.




Na palec udělejte dvě tečky jako oči dýně, mezi ně malý trojúhelníček jako nos. Pod něj namalujte silnější pusu. 




Pak namočte pero do oranžového laku u udělejte nahoře i dole po každé straně jednu tečku jako zuby. 




Až nehty zaschnou přetřete je top coatem a levá ruka je hotová! 




Pravá ruka, znáte to. U ní jsem proto zvolila jednoduší design a to ten, že jsem na palci udělala ducha tak, že jsem udělala dva puntíky jako oči a křivý ovál jako pusu. Na prsteníčku jsem udělala jednoduchý kříž. Až lak zaschne, přetřete ho top coatem.



Hotovo! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat