úterý 2. prosince 2014

MY SKINCARE ROUTINE




Ahoj! Dnes jsem vám chtěla ukázat, jak se starám o svou pleť a které výrobky mi pomáhají.
Poslední dobou se mi pleť dost změnila, tak bych se o tom ráda rozepsala. Jako první bych chtěla říct, že jsem normální teenager co nemá dokonalou pleť a sem tam nějaký pupínek. Dřív jsem byla typický příklad mastné pleti, ale poslední dobou mám spíš pleť sušší (že by ta pubertální pleť už konečně odcházela?!?). Nevím jestli to je kvůli zimě a nebo se mi prostě typ pleti změnil, protože to taky není nic neobvyklého, zvlášť v pubertě. Rozhodně ale můžu říct, že mám pleť teď v lepším stavu než dřív. Tak a už konečně k tomu, co teda používám. :)


Začnu ránem, kdy si pleť čistím Biodermou. Hezky osvěží a pleť vyčistí. Tahle zelená je určená pro mastnou a kombinovanou pleť a vyhovuje mi. Rozhodně nevysušuje pleť a to je další výhoda. 





Večer se jako první samozřejmě odlíčím. Poslední dobou jsem se začala odličovat už hned, co přijdu ze školy a přijde mi, že to je taky důvod, proč se mi pleť zlepšila. Myslím si, že odstranit všechen ten makeup, pot a špínu ze města je dobré, navíc když teď už z domu nevyjdu. Používám tyto ubrousky od Baley a jsem spokojená, už mám několikáté balení. :)


Potom pleť vyčistím čistícím gelem. Odstraní přebytečný makeup, který ubrousky neodstranily. Tohle je pro mě dost důležitý krok, protože ubrousky neodstraní všechen makeup a špínu, jak si mnoho lidí myslí. Střídám tyto dva gely, jak Neutrogenu, tak Tea Tree Cleanser z The Body Shopu doporučuju. 



Potom se namažu krémem, což je hodně důležitý krok, který si většina lidí z mastnou pletí myslí, že má přeskakovat. Dřív jsem tuto chybu taky dělala a myslím, že mi to pleť hodně zhoršovalo. Všemi peelingy a gely jsem pleť moc vysušovala a z toho se pupínky ještě horšily. 




No a nakonec si namažu rty balzámem a pokud mám zrovna nějaké pupínky, které chci aby rychle zmizely, použiju Tea Tree olej, který na ně zabírá snad nejvíc. 




Nakonec jsem chtěla ukázat tuto Lush masku, kterou určitě všichni znáte. Je to jejich snad nejprodávanější produkt a já ho samozřejmě musela taky zkusit. Je skvělá a dokonce po ní mizí nejen pupínky, ale i černé tečky. Samozřejmě, není to tak že hned po prvním použití už bych měla dokonalou pleť, ale po delší době používání jsou na ní vážně vidět rozdíly. :) 



A teď ten největší a vlastně i nejjednodušší trik, jak se starat o pleť. Pít vodu! Myslím že ten největší rozdíl na mé pleti udělalo právě pití mnohem více vody než dříve a celkově zdravější životní styl. 



Nakonec bych ještě chtěla říct o příspěvcích, co mám v plánu psát. Celý prosinec totiž budu psát příspěvky dvakrát týdně, a to ve středu a v sobotu! Ode dneška budou všechny příspěvky až do Štědrého dne s vánoční tématikou a na Štědrý den přidám konečně další video! :) Doufám že se těšíte na Vánoce tak jako já!


Žádné komentáře:

Okomentovat