pondělí 15. prosince 2014

FALL FAVORITES


 
I když podle kalendáře je stále podzim, pro mě už dávno definitivně skončil. Proto jsem se dnes rozhodla konečně napsat Fall Favorites. 

První věcí, kterou jsem si oblíbila, je Mask Of Magnaminty od Lush. Používám jí přibližně 2x týdně a s pletí mi hodně pomáhá.



Jednou z mých nejoblíbenějších věcí na podzimu jsou jeho barvy. Tohle je několik mých oblíbených laků na nehty v podzimních barvách. 


 

Další věcí, kterou má teď snad každý, jsou Baby Lips, které na podzim přišly konečně do ČR. Červený odstín jsem měla už v létě a hodně jsem si ho oblíbila, takže hned co se Baby Lips dostaly sem, šla jsem koupit další 2 odstíny. S oběma jsem moc spokojená, krásně hydratují a dodají i trochu barvy. :)


Další nezbytná součást podzimu jsou pro mě svíčky. Tato z Ikei se hned stala mojí oblíbenou. Někomu tahle vůně může připadat spíš vánoční, ale já ji mám už tak nějak spojenou s podzimem. 


Konečně jsem sehnala chelsea boots, o kterých jsem v létě psala. To jsem je vůbec nikde nemohla sehnat a teď už jsou skoro na každém rohu. Bohužel, nenosila jsem je tolik jak jsem plánovala, tak snad je po Vánocích zase provětrám. 


Na podzim v mém šatníku nesmí chybět svetry. Bez nich si podzim ani nedokážu představit. Tento je z H&M.


Dalším oblíbeným kouskem je tato bunda, také z H&M, o které jsem psala už ve Fall wishlistu. Bohužel se začala v nějakých místech párat, tak jsem jí koncem listopadu nechala reklamovat. 


A poslední věcí je košile z F&F, kterou jsem zapomněla vyfotit, ale je vidět na prvních dvou fotkách. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat