pondělí 8. prosince 2014

CHRISTMAS PRAGUE


Ahoj! V sobotu jsem byla s mamkou a sestrou na výletě v Praze nakupovat vánoční dárky, podívat se na vánoční výzdobu a projít se po Praze. Výlet jsem si moc užila, až na déšť, který kazil příjemnou vánoční atmosféru. A hlavně všude davy lidí, ať už v obchodech nebo na ulicích. Ale tak hlavně že jsme dobře pořídily a užily si to. :)

-vůně trdelníků byla cítit snad na každém kroku










- když jsme byly v NeoLuxoru, šla jsem se podívat na světové bestsellery a našla jsem Pointless Book. Je to vlastně knížka podobná Wreck This Journal, kterou napsal britský youtuber Alfie Deyes (většina z vás ho asi zná). Vůbec jsem netušila, že se jeho knížka dostala i do Čech! (Jestli vás zajímá, jestli jsem si ji koupila, tak ne, ale s prázdnou jsem neodešla. O tom ale jindy. :) 





 - toffee nut latte bylo vynikající! :)

 - V noci jsem se snažila vyfotit nějaké fotky, ale zrcadlovku nemám moc dlouho a ještě se mám co učit, takže noční fotky nedopadly moc dobře. Tak si užijte tuto fotku, která byla jako jediná docela povedená. :D


Žádné komentáře:

Okomentovat