sobota 20. prosince 2014

DIY LAST MINUTE CHRISTMAS PRESENTS

 Vánoce jsou za rohem a většina lidí běhá po obchodech a shání dárky na poslední chvíli. Dnes tu mám 3 DIY tipy na dárky, kterými ostatní určitě potěšíte a zvládnete je vyrobit i na poslední chvíli. Všechny tyto DIY jsem udělala takové, aby se daly použít i celý rok, takže je někomu můžete dát klidně i v létě. :)

Prvním z nich je tento kelímek.


Co budete potřebovat? Stačí jen jakýkoli kelímek, nebo klidně i hrneček, a různá kosmetika a jiné malé dárečky. Jak můžete vidět na obrázku, já použila tekuté linky, korektor, baby lips, makeup, řasenku, další baby lips, lak na nehty a tento malý Yankee vosk, který můžete dát do aroma lampičky a nebo třeba do skříně, mezi oblečení, které to krásně provoní.




Pak už jen vše dejte do kelímku a je hotovo! Pokud chcete, můžete ještě dát na kelímek mašli, nebo na něj něco nakterslit / napsat.


Dalším výrobkem je tento svícen. 


Potřebovat budete jen obyčejný skleněný svícen, svíčku a barvy na sklo (včetně konturovací). Pokud barvy nemáte doma a nechcete kupovat celou sadu, běžně se v papírnictvích prodávají po jedné. Na tento svícen vám klidně vystačí 2 barvy.
 (Omlouvám se, ale i když v počítači byla fotka na šířku, nahrávala jsem jí asi 3x a vždy se nahrála na výšku.)

 

Potom už jen konturovací barvou namalujte kostičky, nechte to přes noc zaschnout a druhý den je vybarvěte. Buď je můžete udělat jako já, kdy jsem nechala některé prázdné, nebo je můžete vybarvit všechny.


 A poslední nápad je něco, co můžete klidně dělat až na Štědrý den. Jediné co potřebujete je papír a tenká fixa. Tento rok jsem se pro mamku rozhodla nakreslit tuto sovu, která mi zabrala hodně času, ale s výsledkem jsem moc spokojená! Pokud už nemáte moc času, můžete nakreslit něco jako tento druhý obrázek, který je mnohem jednodušší. Pokud budete mít čas, můžete ho ještě zarámovat.


Tak to by bylo pro dnešek vše. Myslím že dát někomu ručně vyrobený dárek je vždy dobrý nápad a druhého to rozhodně potěší. :) 

4 komentáře: