sobota 15. února 2014

SPRING NAILS! ♥



Ahoj. Dnes tu mám nový příspěvek a to návod na jarní nehty. Vím že je teprve únor, ale kdo by si v tomto počasí maloval na nehty sněhové vločky? :D Ale teď už k tutoriálu.

Co budete potřebovat?
- pastelově tyrkysový lak (na obrázku je to ten od rimmelu, ale foták tu barvu prostě uplně změnil)
- zelený lak
- růžový lak 
- světle růžový lak
- bílý lak
- pastelově fialový lak
- zlatý glitrový lak 
- glitrový lak 
- top coat
- štěteček a pero na nehty (nejsou na fotce)




 
Jako první nalakujte nehty pastelově modro-zeleným lakem. MALÍČEK NALAKUJTE FIALOVĚ. (nejdřív jsem to spletla a pak opravila, ale už to nemám na fotce) 



 
Na palec udělejte šikmé proužky fialovým lakem. (vím že ty moje nejsou dokonalé, ale nějak se mi ohnul štěteček na nehty a nešlo to jednoduše)




 
Na ukazováčku udělejte svislé proužky bílým lakem. 



Prostředníček nalakujte glitrovým zlatým lakem.



Na prsteníčku udělejte 3-4 puntíky světle růžovým lakem, které nebudou stejně velké. 



 
Okolo nich udělejte po okrajích pár čárek a dovnitř puntík. (Jsou to moje první růžičky na nehtech, tak se prosím nezlobte, protože podle toho i vypadají. :D) Potom jsem udělala zeleným lakem malé lístečky, které ale na této fotce nemám. Na ostatních fotkách pak už jsou, tak se můžete podívat tam.




 
Prsteníček nalakovaný na fialovo přetřete glitrovým lakem, všechny nehty přetřete top coatem a je hotovo! :)








Doufám že se vám příspěvek líbil, vím že už jsem delší dobu před ním nic nepřidávala, ale neměla jsem náladu, nápady a navíc chystám druhé youtube video, které by tu mělo do týdne být! :) 

2 komentáře:

  1. Jéj pekná inšpirácia :)

    akurát prebieha u mňa giveaway :)
    http://maccarolinee.blogspot.sk/2014/02/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky :)

    http://blog-by-tatiana.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat