středa 5. února 2014

JANUARY FAVORITES



Ahoj, dnes tu mám jako každý měsíc moje oblíbené produkty za měsíc leden! :)

Myslím že tento balzám už všichni znáte. Je to taková napodobenina baby lips od dermcolu. Sice je 2x menší, ale na kvalitě rozhodně nešidili. Pigmentace, vůně i výdrž jsou takové, jaké bych si od takového balzámu představovala. Samozřejmě, je to jen balzám, takže ta výdrž není nějak moc dlouhá, ale to je u takových balzámů normální. 




 Tento krém od Weledy je úplný zázrak na to, když se vám se zimy objeví suché místečko na pleti. Mám totiž takový problém, že kvůli mé mastné pleti používám výrobky na mastnou pleť a nikdy se ničím nemažu. V zimě se mi ale z mrazu začne loupat oblast kolem rtů. Tento krém na to zabírá nejlépe, večer namažu, ráno je to pryč. :)




Tato dvojka na vlasy a celkově tato řada od ELSEVE je pro mě dalším zázrakem. Nikdy jsem neměla moc vlasů a nikdy mi nerostly rychle. Za můj život mi vlasy ještě nikdy nedorostly po lopatky. Po používání tohoto šampónu a masky na vlasy mi nejenže začaly vlasy růst rychleji, ale také mnohem zhoustly. Takže holky, které máte na hlavě pár krátkých chlupů, vám můžu jen doporučit. :D :)
 



Tato řasenka od Rimmelu je voděodolná a protože mě se vždy rozmazávala během dne řasenka pod očima, tahle mě zachránila. Má totiž malý a skvěle vytvarovaný kartáček akorát vhodný na spodní řasy. A její voděodolnost je úplně perfektní, už jsem s ní několikrát zašla do bazénu a žádný problém! Výhoda je taky v tom, že řasenka stojí cca 100Kč a ve slevách jí můžete dokonce i chytnout například za skvělých 70Kč jako já. :) 




A co jste si oblíbili za leden vy? :)

1 komentář:

  1. Super príspevok :) JA osobne som si obľúbila balzám na pery od značky EOS, ktorý som si objednala cez internet :)

    OdpovědětVymazat