pondělí 11. listopadu 2013

Winter wishlist

winter

Blíží se zima a studenější období a protože za pár dní pojedu na zimní nákupy, rozhodla jsem se udělat Wishlist. :)
Většina věcí ze z H&M, jiné jsem našla z obchodů co nejsou v ČR, tak doufám že najdu podobné.

Jako první tu mám obyčejné černé legíny. Myslím že k nim nic víc dodávat nemusím.

Potom tu mám tričko s nápisem 'GRUNGE GIRL', které je z H&M, ale bohužel toho amerického. Vím že nebudu mít přesně tento kousek, ale něco podobného by se mi líbilo.


Jako další ti mám obyčejnou černou šálu.

Potom tu mám parku, kterou chci už delší dobu, tak doufám že najdu nějakou pěknou a teplou. :) :D

Jako další tu mám obyčejný bílý/krémový svetr.

A nakonec tu mám boty z H&M, takové 'napodobeniny' Dr. Martens. 

A pak tu mám ještě něco z kosmetiky: NYC bronzén, který státe chválí a chválí Mandy (MakeupbyMandy24 na Youtube) a je za skvělou cenu, Maybelline Fit me! korektor a Baby lips, o kterých jsem někde četla že jsou v ČR, tak uvidím, protože u nás ještě nejsou. :)

A co si chcete na zimu pořídit vy? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat