úterý 26. listopadu 2013

My Favorite Fashion stores ♥



Ahoj! :)
Po dlouhé době se ozývám znovu a dnes to bude s příspěvkem o mých oblíbených módních obchodech. :) 
Jelikož jsem byla v sobotu i dnes nakupovat (o tom později), tak mě napadlo, že bych se s vámi mohla podělit o tom, kam ráda chodím nakupovat.

Začnu asi jedním z těch nejdostupnějších obchodů u nás v ČR, který z nich mám nejradši. 






H&M je cenově dostupný a najdete v něm od základních kousků po nejnovější trendy. Myslím že skoro každý si tam najde svoje, protože tam najdete věci od elegantního stylu až po sportovnější styl. :)
Víc už k tomu asi dodávat nemusím, protože H&M zná snad každý. 






Jako další tu mám Zaru
Zara už patří bohužel k těm dražším obchodům. Dá se tam však narazit i na levnější kousky nebo kousky v akci. Ale tady alespoň doopravdy platí to, že cena odpovídá kvalitě. :)






C&A patří mezi levnější obchody, kde seženete spíše základní, ale pěkné kousky. Musím se přiznat že skoro i do tohoto víkendu jsem ten obchod moc nemusela a řadila mezi ty obyčejnější. 
Pak jsem tam ale přišla a narazila např. na koženou bundu jen za 400 Kč, což je skoro až neuvěřitelné. Mě se teda takové ty trička apod. až tolik nelíbí, ale bundy nebo třeba svetry tam mají nějaké vážně pěkné a za skvělou cenu.





Primark je prohlášený hlavně svými neuvěřitelně nízkými cenami. Bohužel, v ČR ho nenajdete. Primark je v Londýně, ve Vídni a v dalších větších evropských městech, ale slyšela jsem, že ty ostatní nejsou tak dobré, jako ty Britské. Já sama posoudit nemůžu, protože jsem byla jen v tom Londýnském, ale ve Vídni bych se tam chtěla podívat, takže uvidím. :)
Primark je tedy obchod, kde najdete hlavně základní kousky za neuvěřitelně nízké ceny. :) Ale mají i například pěkné crop topy za nízkou cenu. 
Takže to byl jeden z těch zahraničních.




Forever 21 je obchod hlavně pro teenagery. Najdete tam kousky v takovém tom 'Kalifornském stylu', který já osobně miluju. Bohužel, tento obchod v ČR stejně jako Primark není. 
Ceny jsou normální, někdy vyšší, ale jde o to, kolik peněz například do trička dáte. S troškou štěstí narazíte i na levné a pěkné věci v akci. 


Tak to by bylo pro dnešek všechno, doufám že se vám příspěvek líbil, časem tu bude něco na podobný styl, ale o kosmetických značkách. :)

1 komentář: