sobota 2. listopadu 2013

OCTOBER FAVORITES!! ♥


 Jako zaří utekl i říjen neuvěřitelně rychle. Vlastně tu máme za necelé 2 měsíce Vánoce, což je na tom alespoň něco pozitivního, protože zimu nemám moc ráda. Doufám že než se nadám, už tu bude jaro. :D 
Ale teď už k favoritům. 


Essence eyebrow shadows 

Tyto stíny na obočí od essence jsem si kupovala už v létě, což jste mohli vidět TADY, jenže potom jsem je nějak odložila a vlastně na ně tak zapomněla. Až v poslední době jsem si uvědomila, že jsou to jedny z nejlepších stínů na obočí, protože vypadají pěkně přirozeně. :)






STAY MATTE Powder
Myslím že o tomto pudru snad ani psát nemusím, protože je chválen na každém druhém blogu. :)
Mám na něj jen pozitivní názor a kdybych tady psala jak je po něm pleť nádherně matná, dobře kryje a blablabla.. tak bychom tu byli do zítřka. :D





LITTLE BLACK BEAUTY BOOK cool collection
Tuhle paletku od elfu mám už od minulých Vánoc, ale najdou se v ní krásné stíny i rtěnky na podzim. :)
Stíny jsou pěkně pigmentované a rtěnky ( já jim tak říkám) jsou vlastně správně lesky, které jsou na lesky pěkně pigmentované. :D V paletce jsou jak třpytivé, tak matné stíny, lesky jsou taky některé třpytivé a jiné ne.
Tady můžete vidět pár mých oblíbených. :)





 




 Essence twilight saga nail polish
Tento lak byl v essence limitce už minulý rok, ale já ho vytáhla až teď, protože si myslím že jeho barva je krásná na podzim. :)
Během příštího týdne tady o něm bude příspěvek, takže víc podrobností uvidíte tam. 






AriZona Ice Tea (broskvové příchuť)

V mých srpnových favoritech jste mohli vidět arizonu už jednou. Tentokrát jsem ochutnala tuto a musím říct, že je ještě lepší než originální! :)



Nivea tělové mléko

Protože se počasí už ochladilo, patří k tomu (bohužel) i suchá pokožka, se kterou mi vždy pomáhá toto skvělé tělové mléko. Není úplně řídké konzistence a krásně voní, do pokožky se rychle vsákne a okamžitě ji hydratuje. :)





To bylo k říjnovým favoritům všechno. 
Co jste si za říjen oblíbili vy? :)




Žádné komentáře:

Okomentovat