úterý 8. července 2014

PRAGUE TRIP

Ahoj, v pátek jsem byla v Praze, a tak mě napadlo, že bych mohla přidat fotky a tak nějak popsat co všechno jsem navštívila. :) 


Z nádraží jsme šli hned na Václavák a jako správná 'white girl' jsem si musela vyfotit Starbucks. :D




Slyšela jsem, že v Debenhams v Douglasu mají NYX, tak jsem si chtěla konečně koupit jumbo eye pencil, no a samozřejmě měli každý odstín, jen 'milk' byl vyprodaný. Tak snad někdy jindy no. 

Protože sestra sháněla nové boty, skočily jsem do Baťy a odtamtud byl krásný výhled. Akorát boty jsme nepořídily. :D




A typická turistická fotka.




Musím říct, že jedna z mých nejoblíbenějších částí Prahy je Kampa. Park je tam jako stvořený pro piknik, tak jsme si rovnou sedly a nasvačily se. 




Jak koukám na tuto fotku, přemýšlím jaká by byla Praha bez japonských turistů. :D




No není tato kavárna kouzelná? 









Po vyšlapání Zámeckých schodů v horkém poledni bylo jediné na co jsem měla chuť nějaké chladné frappuccino. Dala jsem si karamelové, což bylo to, co jsem právě potřebovala. Starbucks u Pražského hradu je vážně pěkné prostředí- množství teras a ten výhled. 




Potom jsme se vydaly směrem letenské sady, kde byl klid a krásný výhled. 





Pařížskou ulicí jsme došli na Staroměstské náměstí. 




Pak jsme došly do Palladia a potřebovaly jsme si někam sednout, protože nás pěkně bolely nohy. Já a sestra jsme si daly mražený jogurt, který byl výborný, že jsem pak litovala toho, proč jsem nezkusila víc těch toppingů apod. 


Plánovala jsem docela velké nákupy, ale znáte to, vezmete si hodně peněz a nic pěkného není. A ještě k tomu se mi furt stává to, že si zkusím nějaké pěkné oblečení, které už dlouho chci, ale v obchodu mi přijde nějaké takové divné, tak ho nevezmu a doma toho lituju. :D No, samozřejmě že něco jsem si koupila, navíc ten týden jsem byla i v Brně, tak mě napadlo, že bych udělala Haul. Chtěli byste ho? 
btw. stavili jsme se na večeři do pizzerie green tomato na ulici Jindřišské, pizza byla výborná, a ceny docela nízké, rozhodně doporučuji 


Žádné komentáře:

Okomentovat