neděle 22. února 2015

WINTERBREAK


Od pondělí jsem měla jarní prázdniny, kterých jsem se nemohla dočkat. Konečně jsem měla pár dní oddychu, bez učení a bez stresu. Hned jsem měla víc času na čtení, kreslení, zkoušení různých zdravých receptů a hlavně chození ven. Skoro všechny dny byly slunečné, takže jsem skoro každý večer sledovala krásný západ slunce. Dokonce jsem dvakrát vstávala v 6 a chtěla jsem jít sledovat východ slunce, ale vždy bylo ráno zataženo, tak jsem se vrátila do postele a ještě pár hodin spala. :D
Jedna z věcí na kterou nemám čas když vstávám do školy jsou snídaně, které zaberou víc než 5 minut. O prázdninách jsem většinou snídala různé ovesné kaše nebo jogurt s müsli a ovocem. :)

repect na tuto kaši TADY


 Jeden z krásných západů slunce, které v týdnu nemám možnost vidět, protože jsem ve škole a většinou přijíždím skoro za tmy.

banánové lívance- recept TADY

ovesná kaše s 1/2 jablka a jahodami

 Tahle snídaně se přes prázdniny stala mojí nejoblíbenější. Je to vlastně jenom vrstva müsli, bílého jogurtu, mražených borůvek a to samé ještě jednou. 

Knížka kterou čtu se jmenuje Four. Je to čtvrtá knížka z řady Divergent a je první, kterou čtu v angličtině. Asi to není zrovna nejlepší knížka, když čtete v angličtině poprvé, ale zatím tomu docela rozumím, tak uvidím dál. 



1 komentář: