pondělí 3. listopadu 2014

FALL DAYS


I přesto, jak moc miluju léto, je podzim jedním z mých nejoblíbenějších ročních období. Vždycky se hrozně těším na ty barvy, padající listy, podzimní módu, horké čokolády, chladnější a kratší dny, halloween a nekonečno dalších věcí. V tomhle příspěvku ukážu několik random podzimních fotek věcí, které mám na podzimu ráda. :)


horká čokoláda je na podzim rozhodně můj nejoblíbenější teplý nápoj 


nějak mě při procházkách začalo bavit lézt na posedy :D ten výhled je ale nádherný




zelený čaj a Alchymista. knížku jsem ještě nedočetla,ale už teď ji můžu doporučit :)



moje první dýně se mi i celkem povedla, nečekala jsem ale že je to tak náročné jí vyřezat :D



konečně jsem si udělala tuhle fotku a podařila se!




opět Alchymista a moje první brownies, které jsem upekla když jsem byla nemocná. byly vynikající! pokud máte někdo zájem o recept, napište do komentářů :)




výbava do postele, když jsem byla nemocná 

Tohle je celý dnešní příspěvek. :) Nakonec se chci omluvit, za to, jak dlouho jsem nic nepřidávala. Nemám ráda tyhle omluvy, ale vím že to bylo hodně dlouho, tak to píšu aspoň na konec. Jak jste podle fotek viděli, o podzimních prázdninách jsem byla nemocná, a když mi bylo dobře, chtěla jsem si užít poslední slunečné dny. A nebudu lhát, taky se mi psát moc nechtělo a nevěděla jsem co. :D Doufám že teď už budou příspěvky častěji, mám už nějaké přichystané. :) Užívejte si poslední podzimní dny!!:)  xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat