sobota 27. září 2014

BRNO


Ahoj! Předem se omlouvám, že jsem dlouho nic nepřidávala, ale měla jsem toho hodně do školy, teď už budu mít času snad víc. Minulý víkend jsem byla na výletě v Brně. Byl to jeden z posledních teplých dnů, takže jsme hned ráno vyrazili na hrad Špilberk. :) 











  
Potom jsme se šli podívat do obchodů a konečně jsem si koupila svoje vysněné Chelsea boots, které do ČR dorazily až teď. Víc jsem si toho nekupovala, protože s novou kolekcí přišly i nové vysoké ceny:( 



Na oběd jsme šli do bio vegetariánské restaurace Rebio, kde jsem byla poprvé. Proto jsem si vzala jen menší porci jídla, abych něco zkusila. Vím že se to k sobě moc nehodí, ale co, chutnalo to dobře. :D Překvapivě mě to i dost naplnilo. Určitě jsem tam nebyla naposled! 


Potom jsme se šli podívat na Moravské náměstí, kde s konaly nějaké slavnosti. Nevím o co šlo, ale mohli jste tam zdarma ochutnat jídla různých národností. Například Rusové podávali černý čaj ze samovaru, jiná národnost tam dávala sushi atd. 



Nakonec jsme šli na zmrzlinu, podívali se do Vaňkovky a jeli do Ikei, kde jsem už na zrcadlovku nic nefotila. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat