pátek 9. května 2014

SPRING BEAUTY HAUL ♥


 
Ahoj, po 12575 letech jsem tu zpět s novým příspěvkem a dnes to budou menší jarní nákupy kosmetiky. :)

Jako první tu mám 2 laky od Rimmelu (teda jeden je sestřin, ale chtěla jsem vám ho ukázat :D) v krásných jarních pastelových barvách. Výdrž i pigmentace jsou super, odstíny vidíte na fotce. :) Každý byl myslím za 35 Kč.




Dál tu mám tělové mléko od Dove, které mají v Kauflandu ve slevě za 45 Kč, tak kdo by ho nebral. Je to klasické tělové mléko, co k němu říct. :D Hezky voní a příjemně hydratuje. 


 
Potom jsem si koupila ''slavný'' Dermacol Imperial, který jsem zatím nezkoušela, takže nevím jestli mi sedl. Slyšela jsem na něj hodně odlišných názorů, tak jsem ho chtěla také zkusit. Navíc v Dm ho mají trvale slevněný na 100 Kč. :)



 
Na essence match 2 cover jsem četla taky dost recenzí, tak jsem ho chtěla vyzkoušet, protože stojí okolo 65 Kč. 



 

Pak jsem si koupila tento korektor od Catrice, protože jsem chtěla vyzkoušet něco nového na kruhy pod očima a tento dost lidí chválilo. Seženete ho v Rossmannu do 80 Kč.



 
Pak jsem si v Rossmannu vzala taky tyto stíny z nějaké staré Vánoční limitky, které byly jen za 10 Kč a líbila se mi barva, tak proč je nevzat. Výdrž s bází docela jde, no zázrak jsem ani nečekala, ale barva je krásná.




 
Dále tu mám obyčejné kleštičky na řasy od NYC za pouhých 45 Kč. Další plus u mě mají tím, že mají náhradní gumičku. :)



Pak jsem si koupila The Falsies od Maybelline, v Tesco drogerii za 114 Kč (kupované dnes). Měli tam ve slevě i Rocket, One by One a Collosal, takže jestli je jedna z nich vaše oblíbená, rozhodně se vyplatí koupit. :) Já Falsies ještě nezkoušela, tak jsem zvědavá. 


 
No a nakonec tu mám legendární makeup (používaný jako korektor) od Dermacolu. A to bych nebyla já, abych aspoň u jedné věci nevzala blbý odstín, takže na tento makeup si budu muset počkat až na léto. :D




Tak a to by bylo vše, jestli byste chtěli na nějaké výrobky recenze, napište do komentářů a já je ráda udělám. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat