pondělí 28. dubna 2014

FOOD

Ahoj, dnes tu mám nový příspěvek a bude to, jak jsem vám slíbila, příspěvek z řasy 'health'. Dnes tu bude něco málo ze 'zdravějšího' jídla které jím. Vůbec neříkám, že je to 100% zdravé, je to prostě co jím já a je to stále něco zdravějšího než brambůrky a čokoláda. Berte to spíš jako inspiraci a jestli byste chtěli recept, napište si do komentáře, ráda nějaké nafotím a napíšu. :)


Moje oblíbená kombinace: jahodové smoothie a jahody



jogurt, müsli a vlašské ořechy





ovesné placičky s nutellou 


další z mých nejoblíbenějších svačin: jahody, řecký jogurt, čokoláda


ovesná kaše podle receptu od Ingrid:




 AriZona ice tea (broskev), jahody

Takže, tohle bylo něco málo z toho, co jím, jestli byste měli zájem o další díly (protože fotek jídla není nikdy dost:D) napište si. Měli byste to raději takto, nebo roztříděné (snídaně, svačina, večeře,..)? Také plánuji natočit video, protože přeci je lepší koukat na recept ve video, než ho číst na blogu. Téma videa ještě nevím, napadlo mě buď tipy na snídani, nebo jen oblíbené random recepty. Co byste viděli raději?
Budu ráda, když mi napíšete jaké příspěvky tu chcete vidět. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat