čtvrtek 5. září 2013

AUGUST FAVORITES!

Tentokrát vám ukážu několik mých oblíbených produktů za měsíc Srpen. :)





























1. BIODERMA

Řekla jsem si, že poprvé zkusím všemi vychvalovanou Biodermu.
A protože mám mastnou pleť, koupila jsem si Sébium H2O, která je pro ní určená.
Peněz to bylo sice dost (350 Kč), ale zase je to větší balení než jsou pleťové vody obvykle a to mám tu menší (pak se ještě prodává 500ml, myslím že okolo 500Kč), ale za ty peníze se to určitě vyplatí!
Občas se mi objeví nějaké pupínky, ale poslední dobou se mi to zhoršilo. Bylo jich hodně, byly červené, nešly zakrýt, zkoušela jsem co sem mohla, ale nic nezabralo.
Asi po 14ti dnech používání Biodermy VŠECHNY zmizely! Kdybych měla psát všechny výhody téhle zázračné pleťové vody, byli by jsme tu do zítřka..
Poslední co bych vám k ní řekla je to, že už ji používám denně přes měsíc a stále neubývá. :) :D

balení:





2. BORN LIPPY LIP BALM

Dalším oblíbeným produktem je balzám na rty z The Body shop-u.



Koupila jsem ho v Londýně za 2 £ (opět Londýnské slevy 2 kusy levněji), ale původní cena byly 3£. The Body shop nemá zrovna ty nejlepší ceny, ale když se nad tím člověk zamyslí, tohle balení (jak vidíte) má 8.5g a normálně velká rtěnka má tak 3g. :)

Balzám skvěle hydratuje rty, vydrží dlouho, úžasně voní, jemně je zbarví do krásného odstínu a stačí o nanést jen maličko.
Mám odstín RASPBERRY, který má krásnou růžovou barvu. :)

btw: Moje sestra má odstín STRAWBERRY, který má červenou barvu a je taky naprosto úžasný! :)






3. SCANDALEYES MASCARA

Nejlepší řasenka kterou jsem kdy měla!!

Nikdy jsem nebyla na velké kartáčky. Vlastně, sháněla jsem odličovač očí a všimla jsem si akce této řasenky + odličovač od Rimmelu za 149Kč, což se mi zdála skvělá cena. Řekla jsem si že jí zkusím a kdyby mi nevyhovovala tak bych prostě používala jen odličovač.
.
Nakonec jsem si jí hrozně oblíbila. Moje řasy jsou hooodně krátké a žádná řasenka jim moc nepomáhala. Od téhle jsem to taky nečekala, vždycky mi řasenka řasy jedině tak zhustila, ale neprodloužila. Tahle mi řasy prodlouží i zahustí.

Na spodní řasy je kartáček už doopravdy moc velký, na ně používám jinou. :)



kartáček:




4. STAY MATTE FOUNDATION
O mém názoru na tento makeup si můžete přečíst TADY.

5. NYC LIQUID EYELINER

Absolutně jsem nečekala že linka od NYC  za neuvěřitelných 52 Kč může být tak skvělá!
Vydrží celý den, kartáček akorát úzký, dobře se odličuje ...a další výhody.








6. BODY BUTTER

Tělové máslo z The Body shopu jsem chtěla už dlouho vyzkoušet. No opět nebylo nejlevnější. Když jsem byla v Londýně tak mi asi štěstí přálo a do body shopu jsem přišla zrovna v den jejich narozenin, kdy zlevnily všechny body butter-y za polovinu! :))
Normálně vyjde tak na 350-400Kč, ale vyplatí se to!
Stačí nanést tak hrozné málo a jste namazaní.:D Navíc mají veliký sortiment, v obchodě si můžete ke všem přičichnout a zkusit je. Voní naprosto úžasně, že jsem měla co dělat, abych si všechny neodnesla!









7. ARIZONA TEA

Když všichni tak chválili Arizonu, musela jsem si zkusit.
Lepší čaj jsem nepila! :)
Zkouším co nejvíce příchutí (teď právě piju černý čaj s broskvovou příchutí).
Koupila jsem ho v Tescu.
Akorát cena by mohla být lepší..:/

A jaké produkty jste si za měsíc srpen oblíbily vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat