čtvrtek 19. září 2013

25 RANDOM FACTS ABOUT ME

  1. Nikdy jsem nikoho nenazvala nejlepší kamarádkou, vždycky to byla jen hodně dobrá kamarádka apod.
  2. Úplně nejvíc miluju nakupování oblečení a kosmetiky. 
  3. Každý den navštěvuji facebook, youtube, instagram a blogger. Když mi zbyde čas, chodím třeba na twitter, tumblr, ask, we♥it apod.
  4. Mám radši drogérie než parfumerie.
  5. Mým největším snem je navštívit Ameriku. :)
  6. Miluju jakýkoliv saláty.
  7. Příští léto se chystám do Vídně.
  8. Moje nejoblíbenější roční období je léto.
  9. Vždycky odkládám učení.
  10. Dokázala bych strávit celý den v posteli.
  11. Miluju čokoládovou zmrzlinu.
  12. Sleduji víc slovenských cizích než českých.
  13. Jako jedinou českou vloggerku sleduji GetTheLouk.
  14. Moje nejoblíbenější kosmetická značka je Maybelline New York.
  15. Miluju frappuccina ze Starbucksu. 
  16. Nejvíc kosmetiky mám od Rimmelu a Maybelline.
  17. Moje nejoblíbenější pití je Starbucks, Arizona, Coca-cola, zelený čaj a voda (:D).
  18. Jediné co mi pomohlo s akné byla Bioderma.
  19. Nikdy jsem nebyla na tokových těch velkých pouťových atrakcích jako twister apod.
  20. Nesnáším neonové oblečení!
  21. Už teď se těším na Vánoce.
  22. V ČR je můj nejoblíbenější obchod H&M.
  23. Chtěla bych v Česku Forever 21.
  24. Moje nejoblíbenější vloggerka je MacBarbie07.
  25. První bloggerka, kterou jsem kdy sledovala a jak jsem vlastně přišla k blogování byla Moma Hornáková - BLOG TADY.

Žádné komentáře:

Okomentovat