pátek 14. března 2014

What's on my phone??



Ahoj, takže dnes tu mám What's on my phone TAG. Mám Android mobil, takže alespoň vy, kteří máte taky Android a nebaví vás příspěvky/videa s iPhonem, tady je něco pro vás. :)

Na tapetě uzamčené obrazovky mám tuto fotku z mého instagramu.



Domovskou stránku jsem měla dřív takovou organizovanou, všechno ve složkách atd., ale pak jsem stejně zjistila že takhle to je nejlepší, protože když odemknu mobil a chci něco rychle otevřít, nemusím to hledat v nějakých složkách. Na této stránce mám mé nejpoužívanější aplikace, jako jsou fotoaparát, fotky, Chrome, budík a obchod Play, k těm snad nic dodávat nemusím. Potom tu mám rychlé vytáčení na mamku, protože to se hodí vždy, kliknu na to a rovnou volám a nemusím to hledat někde v hovorech/ kontaktech. Pak tu mám kalkulačku a nastavení. A teď už k těm staženým aplikacím. :)



Jako první je tu Instagram, což je snad moje nejoblíbenější a nejpoužívanější aplikace zároveň.
Mimochodem, vy co máte android, co si myslíte o novém vzhledu instagramu?



Potom tu mám VSCO Cam, což je aplikace na upravování fotek. Je to moje nejoblíbenější aplikace na upravování fotek. Je tu spousta nádherných efektů. Můžete tu dělat snad cokoliv. Od efektu, přes rozjasnění a zvýraznění barev až po otočení nebo úprava teploty fotky.




Jako další aplikaci tu mám Spotify, což je úplně skvělá aplikace na poslouchání písniček. Můžete si tu pustit jakékoliv žánry hudby, nebo si pustit třeba hudbu na čtení, cvičení, party a podobně. Je tu taky rádio a spousta dalších super věcí. Můžete třeba sledovat svého oblíbeného interpreta a přidávát si jeho písničky do playlistu. Aplikaci rozhodně doporučuju. :)




Potom tu mám Snapchat, ale ten asi všichni znáte. A jestli ne, tak je to aplikace, kde ''chatujete'' s přáteli pomocí obrázků. :)


Pak tady mám Facebook a Youtube. Na další stránce už mám zbylé aplikace rozdělené do složek. Potom tu mám pomocné osvětlení, když potřebuji rychle zapnout baterku.


V 1. složce jsou hry jako Pou, Subway Surf, Logo Quiz, Happy Jump, Themple Run 2, Flappy Bird a Dobyvatel. I když mám her dost, moc často je nehraju, nějaké skoro vůbec. Ale když se najde čas a já třeba dlouho čekám na autobus a nemám fakt co dělat, vždycky mě zachrání.
Btw.: Kolik máte score ve flappy bird? :D Já mám 32 a překonat už to radši ani nezkouším. :D


Pak tu mám složku Internet. Jsou to prostě sociální sítě, jen jsem nevěděla jak to nazvat. :D Mám tu Instagram, Facebook, Youtube, Snapchat, WeHeartIt (skvělá aplikace když hledáte inspiraci na colokiv, jsou tam nádherné obrázky, doporučuju), Tumblr, Skype, Mapy, Blogger (kdybych někdy chtěla něco napsat přes mobil, což se ještě nikdy nestalo :D) a google+.


Pak tu mám složku s aplikacemi na úpravu fotek. O VSCO Cam jsem už mluvila, PicsArt je aplikace která dokáže všechny takové věci jako pruhy světla, nápisy, rámečky, efekty, retušování apod.


V Pixlr Espress jsou pěkné efekty. Je tam i hromada koláží, úprava světla apod. :)




Sqare je aplikace, která vám udělá kolem fotky okraje, aby vám jí Instagram neořízl. Můžete si s tím různě pohrát, změnit barvu apod. Dřív jsem používala InstaSize, ale zhoršuje kvalitu fotky, takže InstaSize nedoporučuju. :)




Pak tu mám Ostatní, kde mám baterku, aplikaci KeepSafe, kde máte na heslo zamčené fotky, aby je náhodou někdo neviděl, krokoměr a počasí.




 Na další stránce mám hudební přehrávač a počasí.


Tak to je pro dnešek všechno, doufám že se vám příspěvek líbil (jestli jste ho dočetli do konce :DD), pokud máte nějaké nápady na další příspěvky, napište je do komentářů. :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat