neděle 11. srpna 2013

The best FOUNDATIONS!

V létě, obzvlášť v 30ti stupňových vedrech si myslím, že aspoň velká část z nás makeup nenosí. 
Dnes vám ale ukážu makeupy, se kterými, když už si někdy v létě makeup dám, jsem přes léto nejvíc spokojená. :)

Prvním a zároveň nejlepším je makeup od značky Rimmel London, STAY MATTE.

































Z řady STAY MATTE mám pudr, z kterým jsem neskutečně spokojená. O makeupu už jsem věděla déle, 
ale nějak mě nezajímal a ani jsem neměla zájem si ho koupit. Pak jsem se ale šla podívat do DM a všimla jsem si, že mají výprodej. Byl za pouhých 79 Kč, zlevněný myslím ze 189 Kč!  


Jestli máte zájem si ho koupit, viděla jsem ho včera v DM stále ve výprodeji, jenže u nás už vyprodaný..



Koupila jsem ho v odstíně '100 IVORY', což je nejsvětlejší odstín. Barevně mi skvěle vyhovuje.
Hned druhý den jsem ho vyzkoušela a je to nejlepší makeup, který jsem zatím měla. :) Skvěle kryje, pleť zanechává doopravdy matnou po celý den a to mám pleť vážně dost mastnou. I když v létě, si přes něj dám i pudr STAY MATTE, protože si myslím že žádný makeup by v létě vše to pocení apod. nevydržel. 
Jinak co se týká složení, je: talc free, oil free, paraben free, fragrance free. Má 30ml jako makeupy obvykle.










.






















































Na fotce jsem nanesla makeup na ruku, 1. fotka bez makeupu, 2. s rozetřeným makeupem.


Nanesla jsem ho na část ruky z pihou, aby bylo vidět, jak kryje.






Dalším mým oblíbeným makeupem je makeup od značky Dermacol z řady AcneCover.


Tenhle makeup je vhodný hlavně pro mladší dívky s akné.















.














Je to vlastně makeup a korektor v jednom. Popravdě mám korektor ještě radši než makeup, že by se korektor prodával zvlášť jsem si bohužel ještě nevšimla. 


Na obale se píše, že makeup zmatňuje a potlačuje tvorbu akné. Zmatňuje skvěle, ale že by potlačoval tvorbu akné jsem nějak nepostřehla, protože když pupínek chce, tak se udělá :D a s tímhle makeupem to možná tak dobře zakryjete.
Ale kvůli čemu je to vlastně proti akné? Makeup totiž obsahuje přísadu tea tree oil. Po tea tree oleji je taky hodně cítit, jak korektor, tak makeup, což někomu nemusí být příjemné, někomu zase ano. Oleje obsahuje vážně dost, proto bych doporučovala, kdyby jste si makeup koupily/máte ho, aby jste před každým použitím lahvičku protřepaly, protože se stává, že se občas usadí olej na vrchu a teče vám samotný.
-Normálně stojí makeup 150-160 Kč, já ho koupila v jedné akci spolu s pudrem AcneCover za 149Kč. :)



 před a po

2 komentáře:

  1. Ten prvý by mi vyhovoval. Určite sa po ňom pozrem v dmku. Ďakujem za radu. Bola by som veľmi rada keby s si tiež pozrela môj blog :-)

    terezbk.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. ten prvý som už raz mala, rozmýšlam že sa k nemu vrátim znova :)
    Inak mám na blogu článok o spreji, ktorý zosvetuje vlasy:) tak by som bola rada, keby si si prečítala.. :D WeLoveSimplicity

    OdpovědětVymazat